Meteen naar de content

Verzenden en Retourneren

Bestelling en levering

In de eerste plaats hechten wij veel waarde aan kwaliteit en service. Wij zullen altijd streven om de klant een zo snel mogelijke verwerking- en leveringstijd te bieden. 

Wij verzenden onze producten direct vanuit ons magazijn in Nederland. Als je voor 17:00 besteld heb je jouw bestelling over het algemeen morgen in huis. 

De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 1-2 werkdagen in Nederland en 1-3 werkdagen in België. De leveringstijden voor Frankrijk en Duitsland zijn tussen de 2-4 werkdagen. 

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar via de mail. Mocht je vragen hebben over je bestelling kan je via de mail contact opnemen met de klantenservice. 

Voor België of andere landen geven wij tevens de Track & Trace code zodra het pakket bij de vervoerder is. 

 

Verzendkosten

Wij nemen de verzendkosten van onze producten wereldwijd volledig voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij jou afgeleverd; er is geen minimale bestelwaarde nodig.

 

Retourneren

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 30 dagen ruilen of retourneren. Producten kunnen geretourneerd worden mits het product overeenkomt met het product op onze webshop.

  • Producten kunnen alleen ongebruikt, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten).
  • Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
  • Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
  • Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
  • Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging via email en zal het orderbedrag (indien van toepassing) binnen 10 werkdagen worden terugbetaald door FITAGE.

Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Je kunt je product retourneren door hier te klikken

Als je het retourformulier hebt ingevuld kun je de producten opsturen naar het retouradres dat staat aangegeven op het formulier. Zorg ervoor dat je het retourformulier meestuurt en de zending voorziet van een Track & Trace code. De kosten voor retouren zijn voor de klant.

Als we de retourzending hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer op je rekening staat.

 

Defect Artikel

Producten die defect bij ontvangst zijn, hoeft u niet te retourneren. Wij kunnen deze immers niet meer verkopen. Wel krijgt u de inkoopprijs inclusief verzendkosten terugbetaald. Wij vragen hiervoor een bevestiging van het defect in de vorm van één of meerdere foto's/video's van het product. 

Wij beoordelen of het product inderdaad voldoet aan de voorwaarden. Als het product defect is kunnen wij in overleg met de klant tot een overeenstemming komen.  

 

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via support@fitage.nl, ook in het weekend en buiten kantooruren staat onze klantenservice voor jou klaar!

 

Gratis Bezorging

Bij elke bestelling

Voor 17:00 besteld

Morgen in huis

1 Jaar Garantie

100% Kwaliteit

Veilige Betaling

Betrouwbare betaalmethodes